[Friss hozzászólások] [Későbbi] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [734-715] [714-695] [694-675] [674-655] [654-635] [634-615] [614-595] [594-575] [574-555] [554-535] [534-515] [514-495] [494-475] [474-455] [454-435] [434-415] [414-395] [394-375] [374-355] [354-335] [334-315] [314-295] [294-275] [274-255] [254-235] [234-215] [214-195] [194-175] [174-155] [154-135] [134-115] [114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1]
Na hali!
Hát Petifájter bocs, hogy keresztülhúztam a számításaidat, de máskor szólj előre!
Vikkikrokodil te meg nézdd meg a mailedet!
Ja és jó próbát!
Pussz: Kati |
okéj skacok, ha már így belejöttünk, énis dobok valami durvát, hogy Babaúr nehogy már asziggye, hogy a gixer a világ közepe :)
http://www.hasznaltmotorok.hu/tesztjawa.php
JAWA BABETTA
előnyök
- Olcsó ár, kis fogyasztás - Országos szervizhálózat - Jó alkatrészellátás
hátrányok
- Viszonylag gyenge fékek - A kétsebességes váltómű meghibásodásra hajlamos - Szerény menetkomfort
műszaki adatok
Jawa-Babetta (210-es Típus)
Motor Léghűtésű, egyhengeres, kétütemű motor, résvezérléssel. Keverékolajozás, egy, körtolattyús Jikov karburátor 12 mm torokátmérővel. Megszakító nélküli, tirisztoros gyújtás, dinamo 6V 20 vagy 30 W (12 V 65 W), indítópedál. Furat x löket: 39 x 41 mm Lökettérfogat: 49 cm3 Sűrítési arány: 9:1 Névleges teljesítmény: 2,4 LE (1,75 kW) 5000/min-nál
Erőátvitel Primer hajtás bordásszíjjal, röpsúlyos, száraz automata tengelykapcsoló, kétsebességes automata váltómű, szekunder hajtás lánccal. Összáttétel 1. fokozat: 1:24,42 Összáttétel 2. fokozat: 1:13,73 Pedáláttétel: 1:0,692
Futómű Acélcső váz. Elöl teleszkópvilla 17 mm belsőcső átmérővel, hátul acélcső lengővilla, két oldalt felszerelt rugóstag. Elől/hátul 85 mm-es dobfék. Drótküllős (Alumíniumöntvény) kerekek. Rugóút elől/hátul: 60/60 mm Abroncsméret elől/hátul: 1.50 x 16 Gumiméret elől/hátul: 2.25 - 16 /2.25 - 16
Méret és tömeg Tengelytáv: 1210 mm Teletankolt tömeg: 55 kg Tank/tartalék: 4,0/1,0 l Tesztfogyasztás: 1,9 l/100 km Benzinfajta: ólommentes 91-es, keverék 1:40 Arol T 2 olajjal 1:50 szintetikus olajjal
Karbantartási adatok Szerviz intervallumok: 3000 km-enként Váltómű olajcsere: 3000 km-enként Váltómű olaj: SAE 80, vagy SAE 30-40 motorolaj Olajmennyiség: 40 ml Gyújtógyertya: 14-225 vagy 240 Teleszkópvilla olaj hátul: SAE 80 hidraulikaolaj Főfúvóka: 63 Mellékfúvóka: 35 Tőhelyzet: 2. rovátkába Levegőcsavar: 1,5 fordulat nyitva
tisztelettel: vikkikrokodil, egy boldog babettatolajdonos |
A műszerfala pedig olyan mint a 125-ös ETZ-jé!!! ***@jó!!!
TerrorBécike |
Igen még mindig itt vannak velünk!!! Zschopau csúcstechnikával készült gyilkos vadállatai, vagy hogy stílusos legyek: ETZ 250
Motor: 2 ütemü Hengerszám: 1 Furat: 69 mm Löket: 65 mm Lökettérfogat: 243 cm3 Sűrítés: 10:1 Teljesítmény: 21 LE 5500-as fordulaton Max. forgatónyomaték: 27 Nm / 2.8 mkp 5300-as fordulaton Vezérlés: Résvezérlés Karburátor: Gyújtás: Akkumulátoros Generátor: 180 W Akkumulátor: 12 V / 5.5 Ah Indítás: Berugó Sebességváltó: 5 fokozatú lábkapcsolásu Kerékhajtás: Lánc
| |
Váz: Acél hídváz Rugózás elöl: Teleszkóp villa Rugózás hátul: Lengővilla teleszkóppal Rugóút elöl: 185 mm Rugóút hátul: 100 mm Fékek elöl / hátul: Tárcsa/Dob / Dob Gumiabroncs elöl: 2.75 R 18 Gumiabroncs hátul: 3.5 R 16 Tömeg: 135 kg Üzemanyag tartály: 17 l / 1.5 l Üzemanyag fogyasztás: 3.9 - 5.5 l / 100 km Üzemanyag típusa: Keverék Üzemanyag keverési arány: 1 : 50 Gyorsulás 0-100 km/h: Végsebesség: 130 km / h Gyártási év: 1981 - 1989
| Puszi mindenkinek TerrorBécike!!! :DDD |
Jah, jól néz ki nagyon, meg kell hagyi. Kár hogy a teljesítménye egy halvány fing... :) Ezzel nem estem volna szájon Örkénybe, mert nem lett volna erő, ami elvigye a hátulját...
Baba |
|
Technical Info
Engine |
Engine type |
4-stroke, forward inclined, parallel 4-cylinder, 16-valves, D0HC |
Engine cooling |
Liquid cooled |
Displacement |
599cc |
Bore x stroke |
67.0mm x 42.5mm |
Compression ratio |
12.8:1 |
Maximum power |
With direct air induction: 97.8kW (133 HP) @ 14,500rpm / Without direct air induction: 93.4kW (127 HP) @ 14,500rpm |
Maximum torque |
With direct air induction: 68.0Nm (6.93 kg-m) @ 12,000rpm / Without direct air induction: 66.0Nm (6.73 kg-m) @ 12,000rpm |
Lubrication system |
Wet sump |
Carburettor/Fuel supply |
Fuel injection |
Clutch type |
Wet multiple-disc coil spring |
Ignition system |
TCI |
Starter system |
Electric |
Transmission system |
Constant mesh, 6-speed |
Final transmission |
Chain |
Fuel tank capacity |
17.5 litres |
Oil tank capacity |
3.4 litres |
 |
Chassis |
Chassis: |
Aluminium Deltabox |
Front suspension system |
Telescopic fork |
Front travel |
120mm |
Rear suspension system |
Swingarm (link suspension) |
Rear travel |
120mm |
Front brake |
Dual discs, Ø 310mm |
Rear brake |
Single disc, Ø 220mm |
Front tyre |
120/70 ZR17 M/C (58W) |
Rear tyre |
180/55 ZR17 M/C (73W) |
 |
Dimensions |
Length |
2,040mm |
Width |
700mm |
Height |
1,100mm |
Seat height |
850mm |
Wheel base |
1,380mm |
Minimum ground clearance |
130mm |
Dry weight |
161 | | |
fú bassszálmászájon degecóállatul néz ki feketében... vááá midnájt blekk :) ez kell nekem vaze
vikki |
hát akkor ez egy szar .... semmi számmalkijelzős fordszámmérő? fékbetétvastagságjelző? gumihőmérsékletkijelző??? semmi? vaze! de azért disznó kis eleje van nekijje! vagyis cápa...
vikki |
És mivel tudom, hogy rajtam kívül biztosan sokakat izgatott a kérdés (legfőbbképpen Orrszarvút), a műszerfal tök olyan lesz, mint az R1esé!!!
PetiFájter |
És tudod, mért nem kapod meg a képeket TMZS??? :))))))))) Nekem is kellenének a próba képek vmilyen adat hordozón! Köszi
PetiFájter |
oksi leviszem! bár a mostani próbán nem tudunk képezni... :((( ugye vaze?!?!?!
megin elküldtem a képeket 48 helyrő, úgyhogyha nem kapjátok meg mosse, akkor meg bassameg a faking kutya...
vikki |
Én kérném a próba képeket elhozni péntekre valamilyen adathordozón.
Pusz, Baba |
Még mindig nem ért ide, akkor ebből nem lessz semmi!
TMZS |
17-25 van és még nem ért ide a leveled!
TMZS |
nohhát akkor elküldtem a képeket TMZS!!!
anikónak is, csak neki nem ment el...
akkor rokkenróóó
vikkikrokodil |
[Friss hozzászólások] [Későbbi] [874-855] [854-835] [834-815] [814-795] [794-775] [774-755] [754-735] [734-715] [714-695] [694-675] [674-655] [654-635] [634-615] [614-595] [594-575] [574-555] [554-535] [534-515] [514-495] [494-475] [474-455] [454-435] [434-415] [414-395] [394-375] [374-355] [354-335] [334-315] [314-295] [294-275] [274-255] [254-235] [234-215] [214-195] [194-175] [174-155] [154-135] [134-115] [114-95] [94-75] [74-55] [54-35] [34-15] [14-1]
|